ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΟΡΩΝ

ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης romano.gr 24 ώρες το εικοσιτετράωρο.

Mέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας καθημερινά Δευτέρα έως Παρασκευή , ώρες καταστημάτων στο 210-3316005

Mέσω email στο info@romano.gr αναγράφοντας τον κωδικό του κάθε προϊόντος που επιθυμείτε να αγοράσετε, μαζί με τα στοιχεία σας. Το τμήμα πωλήσεων θα επικοινωνήσει μαζί σας άμεσα για τη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας.

Το Romano.gr είναι οργανωμένο με τέτοιο τρόπο ώστε η πλοήγησή σας στις κατηγορίες των προϊόντων μας να είναι απλή. Τα φίλτρα θα σας διευκολύνουν με στόχο να βρείτε εύκολα και γρήγορα ακριβώς το προϊόν που ψάχνετε!

Μόλις βρείτε το προϊόν που επιθυμείτε να αγοράσετε, πατήστε το μικρό εικονίδιο με το καροτσάκι και το είδος προστίθεται αυτόματα στο καλάθι αγορών σας.

Στη συνέχεια σας δίνεται η επιλογή είτε να συνεχίσετε τις αγορές σας προσθέτοντας και άλλα προϊόντα στο καλάθι αγορών, είτε να ολοκληρώσετε τις αγορές σας επιλέγοντας το σύνδεσμο ολοκλήρωση αγορών.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Στο Romano.gr έχετε την δυνατότητα να πληρώσετε το αντίτιμο των αγορών σας με έναν από τους παρακάτω τρόπους. Η επιλογή δική σας.

1. Αντικαταβολή. Τα  προϊόντα έρχονται στη διεύθυνσή σας με  courier και εσείς πληρώνετε το αντίτιμο τη στιγμή της παραλαβής.

2. Πληρωμή με πιστωτική κάρτα. Προκειμένου να ολοκληρώσετε την αγορά σας πληρώνοντας μέσω πιστωτικής κάρτας (Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Diners) οδηγείστε στον ασφαλή ιστοχώρο Alpha eCommerce, όπου και πληκτρολογείτε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας. Τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας δεν αποστέλλονται πίσω στο romano.gr. Τέλος, η συναλλαγή σας και τα προσωπικά σας στοιχεία διασφαλίζονται από την τράπεζα Alpha Bank.

3. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Για να πληρώσετε με κατάθεση σε κάποιον τραπεζικό λογαριασμό, απλά πατήστε "Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό" στον τρόπο πληρωμής στο check-out. Θα σας εμφανιστούν οι λογαριασμοί για να μπορέσετε να ολοκληρώσετε την αγορά σας. Μετά το πέρας της κατάθεσής σας, στείλτε μας το αποδεικτικό, μ' ένα mail στο info@romano.gr έτσι ώστε να επισπευσθεί όσο περισσότερο γίνεται η παραγγελία σας.

4. Πληρωμή με POS και παραλαβή από το πλησιέστερο κατάστημα Γενικής Ταχυδρομικής. Έχετε την δυνατότητα να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με  POS και στον οδηγό της Γενικής Ταχυδρομικής που θα σας παραδώσει τα προϊόντα μας.

5. Εξόφληση στο κεντρικό κατάστημα Romano Stores. Εφόσον επιλέξετε να παραλάβετε τα προϊόντα σας από το κεντρικό μας κατάστημα Ερμού 42 μπορείτε να κάνετε την πληρωμή σας στα ταμεία του καστήματός.

*Σημειώστε πως σε περίπτωση που δε λάβετε mail επιβεβαίωσης παραγγελίας (κοιτάξτε ακόμα και στα ανεπιθύμητα μηνύματα) επικοινωνήστε μαζί μας καθώς υπάρχει το ενδεχόμενο να μην έχει περαστεί η παραγγελία.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Σε περίπτωση που ο χρήστης/πελάτης επιθυμεί να ακυρώσει την παραγγελία του, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας, καλώντας στο 210-3316005 ή με αποστολή e-mail στο info@romano.gr .  Ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας σας θα σας ενημερώσουμε για τις επιλογές που έχετε.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ

Παραλαβή με την Γενική Ταχυδρομική εταιρία ταχυμεταφορών

Για όλες σας τις αγορές για πληρωμή του ηλεκτρονικού καταστήματος romano.gr ,είτε με πιστωτική κάρτα είτε με κατάθεση σε τράπεζα είτε με αντικαταβολή η αποστολή είναι ΔΩΡΕΑΝ, εφόσον η παραγγελία σας ξεπερνά τα €59.

•Για παραγγελίες κάτω των 59€ η χρέωση θα είναι 2,5€.

•Σε περίπτωση που επιλέξετε τρόπο πληρωμής μέσω αντικαταβολής η χρέωση θα είναι 2,5€ επιπλέον για παραγγελίες μέχρι 59€.

Η επεξεργασία των παραγγελιών σας ξεκινά το πρωί στις 9.00 της εκάστοτε μέρας. Η ετοιμασία τους και η παράδοση τους στην εταιρία ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ γίνετε την ίδια μέρα, με αποτέλεσμα να έχουμε την ταχύτερη δυνατή παράδοση των παραγγελιών σας.

Η παράδοση της παραγγελίας σας με προορισμό εντός του λεκανοπεδίου Αττικής λαμβάνει χώρα μέσα σε 24 ώρες, για υπόλοιπους χερσαίους προορισμούς η παράδοση γίνεται από 24-48 ώρες και τέλος η παράδοση της παραγγελίας για νησιώτικους προορισμούς θα ολοκληρωθεί από 24-72 ώρες το αργότερο.

Η παράδοση των προϊόντων γίνεται από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 19:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 15:00.

Εάν επιθυμείτε η παράδοση του δέματος να πραγματοποιηθεί συγκεκριμένες ώρες εντός τρίωρου (πρωινές: 09:00-14:00 ή απογευματινές: 14:00-19:00), θα προτείναμε για διευκόλυνσή σας να το αναφέρετε στο πεδίο σημείωσης που εμφανίζεται στο τελικό στάδιο "Ολοκλήρωση Παραγγελίας" της αγοράς σας.

Εάν το πρόγραμμά σας είναι περίπλοκο επιλέξτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από τα καταστήμα της ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΣ. Βρείτε περισσότερες λεπτομέρειες στο παρακάτω σύνδεσμο. https://www.taxydromiki.com/find-store

Θα θέλαμε τέλος να σας ενημερώσουμε ότι το romano.gr δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις στην παράδοση των προϊόντων όταν στην διαδικασία υπεισέρχονται αστάθμητοι παράγοντες. Ενδεικτικά, δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις παράδοσης που οφείλονται, σε ενδιάμεσους χώρους φόρτωσης - εκφόρτωσης, απεργίες μεταφορικών μέσων ή άλλου είδους απεργίες που επηρεάζουν τη διακίνηση των εμπορευμάτων. Στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσουμε το ταχύτερο δυνατό μαζί σας για να συνεννοηθούμε για τη νέα ημερομηνία παράδοσης.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Το Romano.gr με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας εφαρμόζει ευέλικτη πολιτική επιστροφών.

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει ένα προϊόν αν αυτό είναι ελαττωματικό και να ζητήσει την αντικατάστασή του. Σε περίπτωση που αποφασίσετε να επιστρέψετε το προϊόν, είναι απαραίτητο να πληρούνται οι παρακάτω όροι:

Αλλαγές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό πώλησης.

Σε καμία περίπτωση όμως δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει:

Να μην έχει πλυθεί

Να έχει όλα τα ταμπελάκια του και

Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του

Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν, όπως π.χ. η απόδειξη λιανικής πώλησης, το δελτίο αποστολής κ.λπ.

Διαδικασία επιστροφής

Το romano.gr έχει οργανώσει κατάλληλα το τμήμα επιστροφών έτσι ώστε να μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν που θέλετε με τρία απλά βήματα.

1. Επικοινωνείτε μαζί μας είτε ηλεκτρονικά μέσω email στο info@romano.gr, είτε τηλεφωνικά στο 210-3316005  για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής. Επιστροφές προϊόντων πραγματοποιούνται αποκλειστικά για προϊόντα που αγοράστηκαν από το ίδιο το ηλεκτρονικό κατάστημα.

2. Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.

3. Η επιστροφή θα πρέπει υποχρεωτικά να συνοδεύεται από το αντίγραφο απόδειξης λιανικής πώλησης.

4. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, στέλνετε το δέμα μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας είτε με οποιοδήποτε πρακτορείο επιθυμείτε αναγράφοντας τον λόγο επιστροφής/αλλαγής του προϊόντος, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών

Παράλληλα με την διαδικασία της επιστροφής μπορείτε να πραγματοποιήσετε νέα παραγγελία με το προϊόν που επιθυμείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Στο πεδίο με τα σχόλια να αναφέρετε ότι πρόκειται για αλλαγή καθώς και το νούμερο από την απόδειξη Λιανικής που είχατε λάβει κατά την αποστολή της παραγγελίας σας.

Εφόσον παραλάβουμε το προϊόν που μας αποστείλατε προς επιστροφή, θα ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής της νέας παραγγελίας.

*Παρακαλούμε σημειώστε πως τα έξοδα της επιστροφής τα χρεώνεται η επιχείρηση μόνο σε περίπτωση δικού μας λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιβαρύνουν το πελάτη.

**Η διαδικασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας 5 εργάσιμες ημέρες.

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 210-3316005

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Όλα τα προϊόντα μας ελέγχονται από το εξειδικευμένο προσωπικό της εταιρείας μας πριν σας αποσταλούν. Στόχος μας είναι η βέλτιστη εξυπηρέτηση σας και για αυτόν τον λόγο πραγματοποιείται αυστηρός ποιοτικός έλεγχος ώστε να λαμβάνετε τα προϊόντα μας σε άριστη κατάσταση. Παρόλα αυτά, σε περίπτωση που διαπιστώσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, θα πρέπει να αποστείλετε άμεσα email στο info@romano.gr ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210-3316005, εκφράζοντας το πρόβλημα σας σχετικά με το προϊόν.